Thursday, December 3, 2009

Happy birthday kak the >,<

031209

Hari ni
Hari lahir adik saya
Dia baru habis PMR 2009
Dia tengah tunggu keputusan
Dia juga sedang tunggu masa
Untuk menduduki ujian kendiri MRSM
Pada bulan 12
Bulan saya juga
Cuma dia Sagittarius
Dan saya Capricorn
(Awak pula M-R?)
Dia sekarang sudah 15 tahun
Saya masih 18 tahun
Dia suka saya
Sebab hiburan
Kalau ada sebab lain
Saya tidak tahu
Saya tahu pun
Sebab mak saya beritahu
Sekarang
Saya tidak tahu dia buat apa
Cuma
Saya tahu dia suka dan melayan
Cerita yang saya bawa pulang
Dan tahun ini saya akan bawa lagi
Kerana saya saying adik-adik saya
Saya mahu mereka gembira
Dan saya mahu mereka Berjaya
Kalau perlu
Lebih dari saya pun tidak mengapa
Saya boleh tumpang gembira
Dan saya boleh menggedik dengan mereka
Macam selalu ^^
Sebab saya saying mereka
Dan adik saya yang baru sambut
Hari lahirnya yang ke-15
Saya nak beritahu dia
Selamat hari lahir
Kakteh
Saying kamu ^^

Saya nak beritahu semua
Kak the adik saya
Dia macam saya
Pakai specs
Muka pun lebih kurang
Dan kami ada rahsia disebalik keluarga kami
Yang dipanggil
Rahsia keluarga
Jadi
Kamu semua tidak boleh tahu
Hanya kawan-kawan rapat saya
Dan ‘suami’ saya yang boleh tahu
Bob (kucing) saya pun boleh tahu
Sebab dia sentiasa datang ke rumah saya
Nama adik saya ni Nur Syarmin
Dan dia bakal masuk tingkatan empat
Doakan kejayaan dia
Supaya dapat masuk
Boarding school
Macam Kak Long dia
Dan Angah dia
^^

No comments: