Friday, October 23, 2009

Sakit vs sick

Xx0809

The first and second week of balik Malaysia is the good and bad time I’d gone throught.

Yeah, menglistkan makanan yg dimakan di Malaysia and plan nak makan hehe,
With plan to go cuti or whatever woth family and friends and gone through jerebu vs H1N1..

Worst thing because that 1st and 2nd week we gone through fever week too. Liken a campaign ‘Jom Demam Sefamily’. Aiseh, bosan betul.

Seyes bosan, nak jalan xleh, jerebu dahsyat sangat, family plak demam, now kua pun nak kene pakai mask, which is the main cause I got jerawat all over bawah tudung around cheeks, hello, tak pernah den ade pimples kat area2 ni…sakit jiwe rase.

Plus, family demam, xdikira, I am penutup of the event, of the campaign. Demam gak last nyer.tapi 2 hari jer hehe..tu pun merempan gak. Because, after 2days demam dating balik, that day I blown up, dgn demmnye, jerebunye, penyebab jerebunye, H1N1 nye, everything I blow to my adek2 (sian dorg hehe..tapi xde mende pun sebab aku membebel sorg2 jer T-Tv). Sakit rasenye hoho..tapi past baek tu, macam sume mende gone like puff… jerebu dah kurang,and gone, the flu, still there, family pun dah sihat…what a great thing.

And if I think back, yeah, kite mesti sabar and bersyukur with what we have. However, when things go really bad and wrong and I can’t take it, say it and complain abt it sometimes cool me down ^,^v.

That’s what makes me love me ^,^v.

Tita ~

^,^v

No comments: